26 marts, 2009

En lille update

I går fik jeg min finger i klemme i en bildør - den gør rigtig ondt, neglen er flot og jeg frygter at den falder af.. dumme finger, dumme bildør! Man bliver altså ret handikappet med sådan en finger, der er "out-of-function", skal jeg hilse og sige :b

Til gengæld har jeg noget at se frem til for i morgen skal jeg til "før-åbningssalg" i CPH Moda Outlet - har lagt en slagplan og tegnet en rute for hvilke boder jeg skal nå rundt til på de 3 timer jeg har. Tror det bliver super sjovt (:
- er der nogen af jer der skal med til det?

Nå, men jeg må skynde mig videre, havde bare lige tid til at poste et indlæg mellem to af mine moduler. Fortsat god torsdag (;

1 kommentar:

Tigeren aka Chau sagde ...

Av av..det lyder ikke sjovt. Hvis det kan trøste dig så har jeg prøvet at få knaldet en bildør i hovedet. AVS!!! siger jeg bare og det rungede...

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/