21 marts, 2009

I'm back

Undskyld for mit lange, lange fravær fra bloggen. Det skyldes primært at jeg fik smadret min bærbare, så den ikke rigtig virkede mere, og derfor måtte jeg jo ud og investere i en ny en af slagsen. Men helt billig er sådan en jo ikke - og vildt mange penge havde jeg ikke lige mellem hænderne - men nu har jeg fået købt mig en til ca. 5000 kroner, hvor jeg så betaler af til min mor (der heldigvis ikke tager renter :b) når min løn ellers kommer ind på kontoen.

.. så suk, der er nul shopping-penge laaangt ud i fremtiden :(
Men tilgengæld har jeg så en computer igen (så kan jeg også få opdateret bloggen), og jeg kan da i hvert fald stadig skrive om hvad jeg drømmer om at købe, hvis jeg dog bare havde et kreditkort der aldrig løb tør for penge (;

Så jeg lover at komme med regelmæssige output i den næste tid, og håber at jeg da stadig har nogen der læser med.

Ingen kommentarer: