16 februar, 2009

Portfolio

Lige pludselig fik jeg da meget travlt. Min billedkunstlærer havde da lige glemt at fortælle os at vi senest onsdag skulle aflevere et portfolio til hende over alt hvad vi har lavet fra vi startede undervisningen til nu. ARGH! Dumme kvindemenneske.. (meget apropos hører jeg lige nu sangen "I'll kill her" af SoKo (det er ikke hele sangen, men noget af den) for gang nummer 17 eller sådan noget i den retning i dag)

Og vores karakter bliver (hold fast og sid ned) 100 % bestemt af det her pokkers portfolio, der nu skal produceres på to dage. Og jeg har ikke rigtig specielt meget tid i morgen, da jeg skal til min kusines fødselsdag - så altså, jeg skal gerne levere et stort set færdigt portolio inden jeg går i seng i aften - wauw, jeg kommer til at få super meget søvn i nat kan jeg godt se på det hele!

Nå, men kan da lige poste lidt billeder af noget af det jeg har været med til at lave:
(et tapet der skulle udforske kontrastfarver, positiv/negativ skabelon, valører (lysværdier), konturer og maleteknikker)
(En "sammenhængende figurativ fortælling" om farven lilla. Og det var på grund af hende det blev så forfærdeligt. Vores idé var rigtig god, og så overtog hun ligesom projektet...)
(Et billede af et skræmmende rum - eksperimentering med lyssætning, farver, billedredigering og brug af pap)
Nå, jeg må hellere fortsætte. Håber I andre ikke også er udsat for tumpede billedkunstlærere.. (;

1 kommentar:

Chanette sagde ...

fede billedere!
Jeg havde også en træls billedkunstlærer i 1g :)