22 januar, 2009

Bjørnene vækkede mig

Ja, det lyder måske bare en smule mærkeligt. Og det er det måske også. Men ikke så skørt, som man måske lige først tænker.
Men jeg har altså meget svært ved at komme ud af sengen om morgenen - snooze funktionen er jo bare en skøn opfindelse - i hvert fald så længe jeg stadig er i sengen. Når jeg så endelig kommer op 5-10 minutter inden jeg skal være ude af døren for at nå bussen til gymnasiet, så kan man godt sige at jeg fortryder det lidt. Så sidder man der med vanvittig hår, ingen morgenmad i maven og er stresset allerede fra morgenstunden.

Men i dag prøvede jeg nyt! Jeg satte min telefon til at vække mig med denne dejlige sang:


Og det lykkedes faktisk! Kun fem minutter senere end min telefon startede med at spille sangen første gang var jeg ude af min seng. Bubbi Bjørnene er simpelthen mit nye morgen-mirakel!

Ingen kommentarer: