25 januar, 2009

Læsere?

Nu har jeg blogget i 11 dage - og jeg ved godt at det slet ikke er lang tid.. men alligevel, så synes jeg nu at det er rarest, hvis jeg ved, om jeg har nogen læsere. Og hvis jeg slet ikke har nogen, så må jeg jo bare være mere aktiv med min blog, og mit "arbejde" med at få skaffet læsere.

Men nu er det så jeg spørger (måske til ingen mennesker): har jeg læsere?
Smid gerne en kommentar, hvis du er læser - og også gerne en idé til hvordan jeg kunne få flere ind på min blog (:

.. nu er det så, man ikke håber at der stadig står "0 kommentarer" på dette indlæg om et par dage!

4 kommentarer:

Modedullen sagde ...

Hej Dedree,

jeg læser med :-)

Du kan iøvrigt selv se om du har nogle læsere ved at lave noget statistik på din blog. Læs lidt om det her: http://modemedmere.blogspot.com/2008/06/trafik-tricks.html

Mvh
Mette

Dedree sagde ...

Hej Mette (:

Tak for tilbagemeldingen (dejligt at jeg faktisk har en læser :D) - og tak for tippet!
Jeg må straks begynde på noget blog-statistik (;

Nete sagde ...

Jeg har lige fundet din blog, og nu har du endnu en læser (:

Dedree sagde ...

Nej, hvor skønt! :D
Håber du stadig hænger på, på trods af mit fravær de sidste 6 dage (: