23 januar, 2009

Nyt job!

For under en time siden, sad jeg og overvejede at skrive et blogindlæg. Så postede jeg et dagens outfit-indlæg. Efter det tog jeg en jakke på, og smuttede ud af døren, fordi jeg lige skulle et smut forbi SuperBrugsen og købe et par ting.
Rent rutinemæssigt spørger jeg ved kassen om de mangler nogen - og nu sidder jeg her, under en time efter og har fået fast job hver torsdag i kassen. Med en god løn endda - kan tjene på en dag, hvad jeg tjente på en hel måned (hvis det ellers var en god måned...) da jeg gik med aviser!

Nej hvor er jeg glad lige nu! Har ledt efter et job der kunne passe sammen med mit gymnasie (skulle passe med jeg først skulle møde klokken 16, og helst kun en dag om ugen) i et halvt år - og her kommer det dumpende, nærmest ved en ren tilfældighed.
Sikke en dejlig start på weekenden! :D

Ingen kommentarer: