21 januar, 2009

Dagens outfit, 21/1

Her er så mit første "dagens outfit" indlæg, hvilket vist efterhånden er noget stort set alle modebloggere poster. Ikke fordi jeg vil definere mig selv som det - jeg er hverken model, skribent, designer eller noget i den retning. Men der vil helt klart være noget om tøj på min blog - for jeg elsker tøj og shopping!

Tag jer ikke af mit let sure/trætte/opgivende ansigtsudtryk - jeg er altså ikke så fotogen :b

Det hører vist også med til genren at skrive hvad man har på og hvor det er fra, så jeg må vel hellere følge kotymen her.. (;
Hvidt tørklæde med sort blomsterprint, købt i Lübeck - solgul bluse, Nørgaard på Strøget - lang hvid top, Only - sorte jeans, H&M - ternede Converse All Stars - diverse armbånd (som har samlet sig i en stor klump på billedet..)

Fortsat god onsdag til alle! (:

Ingen kommentarer: