25 januar, 2009

Fare på færde

Det er farligt at være blogger - og frem for alt at følge med i andres blogs. Altså, ikke fordi mit helbred tager skade af det, men min kontos helbred har det ikke for godt.
Så indtil jeg starter på mit nye job, må det blive ved drømmene - har allerede shoppet januars budget op. Så der er shoppe-stop her fra, hvilket virkelig er svært når man nu sidder og kigger på lækre ting på andres blogs, eller bruger Polyvore.


Det svenske mærke Monki har jeg lige opdaget, og da jeg tog et smut forbi deres hjemmeside foelskede jeg mig i de her 3 items - dog bryder jeg mig ikke om buksernes farve, og ville hellere have dem i sort.
Der står ingen priser på deres hjemmeside (stor mangel...) - men da jeg alligevel ikke har planer om at skulle til Malmö lige pt bliver de her ting jo alligevel ikke mine.. Men altså: drømme kan man jo altid!

Billeder fra Monki

Ingen kommentarer: