15 januar, 2009

Inspiration søges..

Jeg har aldrig helt fattet hvad det fede ved shows er - synes altid det er så overdrevet (tendenserne er da ikke til at overse, i hvert fald...), og det kan bare ikke bruges til hverdag hvis man spørger mig. Jo da, man kan da altid adoptere en trend eller to - men for mig bliver det så tit ved hjælp af et tørklæde. Og ja, jeg elsker tørklæder - men man skal jo også have andet på end det!

Men når jeg savner hverdags inspiration, klikker jeg ind her. Der er altid mange forskellige stilarter, og jeg kan stort set altid finde noget der inspirerer mig.

.. ville godt nok selv vælge sorte slim-fit jeans i stedet for tights, men synes alligevel det er to nice looks, med henholdsvis den løse vest og halskæden.


Billederne er fra MyStyleDiary (Sunnyshine's profil)

1 kommentar:

Nete sagde ...

Tak for fed side, prøv også streetpeeper.com. Det er mennesker der bliver fotograferet der har en særlig personlig stil