18 januar, 2009

Rod alle vegne

Nøj hvor er jeg træt af rod! Rod i mit hoved, rod i mine skolesager, rod på mit værelse, rod i mit tøjskab.. rod på min harddisk!
Nu har jeg rydtet op en hel dag - og jeg er ikke færdig endnu.. men nå ja, nu er mine papirer da sorteret og sat i mapper, så skoletasken er nu igen til at finde rundt i (nøj, hvor var der mange notater der bare lå i et totalt kaos). Efter en tur i klædeskabet er der nu en hel pose (stor pose!) med tøj jeg skal have lagt på Trendsales (vil lige slå et slag for min egen bruger der inde) og to mindre poser til genbrug.. så det var da vist på tide jeg fik kigget det igennem. Harddisken har også lige fået en tur med fejekosten og en defragmentering, og voila - hurtigere computer ejes nu - dejligt!
Mit hoved.. tja - jeg efterlyser metode til hovedrengøring i bogstaveligste forstand!

Og værelset.. ja, det snakker jeg vist slet ikke om (;
Men det var så sådan cirka min søndag - spændende dag, ikke sandt? (:

Ingen kommentarer: