24 januar, 2009

Badges

Jeg elsker badges! Især de sjove af dem, dem der fortæller noget om personen der bærer dem.
Til gengæld kan jeg ikke klare, hvis folk render rundt med et peace tegn på tasken, og så ikke er spor peace-agtige men nærmere er sådan "gangster"-typer.
Jeg synes ikke muligheden for at købe sjove badges er så stor de steder jeg har været - men nu har jeg fudnet en engelsk hjemmeside, hvor de har rimelig billige badges, som er super fede. Nedenfor er der 3 eksempler, og jeg har også brugt to badges fra deres hjemmeside til dette indlæg.



De to øverste giver vist sig selv, og den nederste er mest en joke til dem der kender mig. For når 2+2=5 har du ikke nødvendigvis regnet forkert, hvilket jeg på et tidspunkt fremførte et ret simpelt bevis på, i forbindelse med en fuldkommen idiotisk diskussion om hvorvidt tal var relative (vi har vel ikke matematik på A-niveau for ingenting..) - og ja, lige der rulede jeg i hvert fald ham den irriterende dreng der troede han var "iiih-så-klog" :b

Badges fra Koolbadges

Ingen kommentarer: