11 februar, 2009

"Catwoman" - trend 1

Jeg vil i fremtiden prøve at lave en trendrapport s/s 09 som omhandler hvilke trends fra catwalken jeg selv vil benytte - den vil findes under labelen "Trendrapport".

"Catwoman" var den overskrift Elle's "Trendbibel" (tsk, tsk - måske liidt opblæst?) brugte til at beskrive denne trend, som ikke ligefrem er helt ny. Men den er ny i min garderobe, for jeg var i et stykke tid ikke så tiltrukket af leopard-mønster.

Efter en tur i H&M i slutningen af Januar, fik jeg øje på denne skønne cardigan:

.. som jeg jo selvfølgelig måtte eje. Og med den ejer jeg nu faktisk et stykke tøj der følger denne trend. Store sager, når jeg ellers troede at jeg aldrig ville iføre mig noget med "katteprint" :b

Jeg ville også gerne have de her ting:
Leopard
Leopard - by Dedree on Polyvore.com

Jeg vil ikke bruge tingene sammen, for tror virkelig at man skal passe på med ikke at overdrive brugen af "leopard", men sammen med noget sort, rød eller "almindelige" jeans tror jeg det her virkelig kunne fungere for mig.

1 kommentar:

Dedree sagde ...

I'm sorry - but I can't see what you've written (:

There's just some empty boxes, so I guess you wrote something with some not-latin type, which I can't see on my omputer..