10 februar, 2009

"Gratis mode"

Her i mine shoppe-stop tider har jeg oprettet mig på Gratis mode - en hjemmeside hvor man optjener point ved f.eks. at besøge hjemmesider, besvare spørgeskemaer og modtage nyhedsbreve. De point kan man så bruges i deres shop, hvor man kan købe en del forskelligt. Det jeg har tænkt mig at spare op til er gavekort til H&M, min absolutte ynglingsbutik,som også er den jeg har sværest ved at holde mig fra, fordi meget af det jo er så billigt og alligevel fedt :b
Det går lidt langsomt for mig at optjene point, men jeg besøger så stort set også kun hjemmesider og tilmelder mig nyhedsbreve - men på et tidspunkt får jeg vel point nok til et gavekort (:
Tænkte at jeg ville anbefale siden til jer der ikke kender den - et gratis gavekort er jo altid dejligt! (;

3 kommentarer:

Lilje sagde ...

Hjemmesiden minder mig meget om http://www.trendgirl.dk/?r=26431 og pointshop.dk hvis du kender dem? :)

Dedree sagde ...

Kender godt Pointshop.dk, og må sige at jeg ikke rigtig kunne finde noget at bruge point på i deres shop, fordi de netop ikke havde gavekort - så dem droppede jeg. Men Trendgirl vil jeg da lige tage et kig forbi (:

Lilje sagde ...

Det har de nu - Matas, the body shop, bianco, vero moda osv.