14 februar, 2009

Undskyld..

..for mit fravær de sidste par dage - jeg havde ellers planer om at skulle poste minimum et indlæg hver dag, men da jeg i torsdag var på arbejde fik jeg et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Jeg kunne alligevel komme op og besøge en af dem fra min efterskole og hilse på mange af de andre - der var nemlig blevet en plads ledig (der var allerede 15 andre, så vi skulle jo kunne sove et sted).

Så jeg måtte ringe hjem i min pause og instruere min mor i at pakke min taske og få hende til lige at komme over med den. Straks jeg fik fri skyndte jeg mig så afsted og dukkede op i Højby omkring klokken halv elleve. Jeg er så næsten lige kommet hjem.

Men på grund af det har jeg så ikke fået postet noget de sidste par dage - og har heller ikke fået svaret på kommentarer. So, I'm sorry, men glad for at have set dem fra efterskolen (;

Ingen kommentarer: