07 februar, 2009

Dagens outfit, 7/2

Jeg undskylder den dårlige billedkvalitet, men der var ikke rigtig lys nok til at der kunne blive taget et ordenligt billede. Synes dog det var et stykke tid siden jeg har postet et "dagens..." indlæg, så selvom det var sent da jeg kom hjem, ville jeg lige tage et billede og poste det.

Sort hårbøjle, H&M - sort halskæde, Pilgrim - hvid t-shit med print/tekst, Baum und Pferdgarten (for Rødekors) - lang sort cardigan, Jensen Women - sorte jeans, MNG Jeans (Mango) - sorte støvler, Billi Bi - diverse armbånd

Hele tre af disse ting er januar køb - nemlig t-shirten, halskæden og cardiganen. Og det er en sjælden ting at jeg har støvler med hæle på - grunden til at jeg ikke har de normale Converse på, får I i morgen, da jeg ikke kan nå at poste endnu et indlæg nu.

Ingen kommentarer: