08 februar, 2009

Bye, bye Converse

Øv, øv - mine gamle, elskede ternede Converse er gået i døden. Havde slidt sålen nærmest helt væk, og efterhånden gik jeg ikke så godt i dem mere eftersom de selvfølgelig var slidt skæve. Og i går tog min mor dem så og smed dem ganske resolut ud. Snøft - ikke engang en ordentlig begravelse fik de sig.

Derfor måtte jeg jo så iføre mig mine støvler som ellers ikke bliver luftet meget, og bryde mit shoppe-stop. Så jeg tog på jagt efter et par nye Converse.
De to her ville jeg super gerne have fundet og anskaffet mig, men kunne ikke finde dem nogen steder og på Smartgirl (hvor billederne af skoene også er fra) var de udsolgt i min størrelse. Så i stedet blev det til et par heftigt røde - det går (ligesom sort og mine gamle ternede) til det meste af mit tøj - de ser sådan her ud (dog er batterierne til mit kamera til opladning, så kunne ikke selv tage et billede af dem:

(Billede fra Converse)

9 kommentarer:

Chanette sagde ...

De røde er også ret originale, dem kan det ikke gå helt galt med :)

Dedree sagde ...

Lige præcis - det var også det jeg tænkte (;

Og velkommen som fast læser, tak fordi du har lyst til at følge med (:
Jeg tager et kig forbi din blog om et øjeblik

Chanette sagde ...

Det var da så lidt. Kunne se at vi havde mere end mode til fælles, så tænkte at det nok var det værd at blive fast læser ;)

Dedree sagde ...

Ja, vi har i hvert fald også hestene jo (;

Og nu har jeg været forbi din blog - den er rigtig fin, og er blevet fast læser hos dig også + tilføjet et link til dig (:

Chanette sagde ...

Nej hvor fint :D Den første dag, og så allerede en fast læser.. hehe :) Men tusinde tak og ilm!!

Dedree sagde ...

Hehe, du er også meget ihærdig - sikke mange indlæg du har allerede første dag! (;

Chanette sagde ...

Yeah, I know.. Har også gemt nogle udkast til indlæg til de dage, hvor jeg ikke har så meget at skulle have sagt :)

Dedree sagde ...

Det er også en super god idé, og jeg burde nok selv gøre det samme - for nogen dage har jeg bare så travlt at jeg næsten ikke kan overskue at jeg også skal ind og smide et indlæg..

Chanette sagde ...

Ja, man skal bare være organiseret ;)