02 februar, 2009

Giv mig en seng - nu!

Nøj, jeg er helt smadret, så dagens indlæg bliver nok ret kort. Har lige snakket med min arbejdsgiver i dag - og min løn dukker først op i slutningen af denne måned! - så shoppe-stoppet må altså gælde en hel måned mere - suk...
Efter en lang dag (op klokken 6.30, gymnasiet 8-15.40, arbejde 16.00-20.30) er det altså bare trist at komme hjem og opdage at ens lærere lige har besluttet sig for at give lektier for dagen inden - og det i 3 ud af 3 fag! Dumme dem, orker virkelig ikke at jeg først kommer igang med det nu, men sådan er det vel.

Så er det godt at man lige kan lave en lille overspringshandling og skrive et blogindlæg imens man hører lidt dejlig, stille og rolig musik - dog hører jeg helst den uden snak.



Håber i andre har haft en mere afslapende mandag end mig! (:

Ingen kommentarer: