10 februar, 2009

Shoppe-stoppet stoppet (igen) og sat igang igen (igen)

Undskyld den lidt kringlede overskrift (;

Men jeg har altså som sagt(/skrevet) brudt mit shoppe-stop (igen....) - denne gang har jeg for første gang handlet på Smartgirl, hvor jeg lige måtte have fat i lidt udsalgsting. Efter det iskolde vejr i dag havde jeg nemlig lyst til at købe noget tøj til forår/sommer (nok mest sommer).



Her kommer de skønne sager, og jeg glæder mig allerede til at hr. postmand dukker op med dem :b

Et par satin shorts fra Koola Anna til 179,75 kr
- shorts kan man godt sige jeg mangler, og tror at de her vil blive brugt en del.







Et par ballerinaer fra Replay til 299,75 kr
- jeg har faktisk ingen ballerinaer, så det er vist et yderst rimeligt køb - og endda en hel del billigere end "normal-prisen". I like :D






En lang top fra Phobia til 169,75 kr
- jeg mangler lidt farve, og en lang top kan altid bruges. Tror desuden at den matcher mine nye Converse




En kjole fra Modström til 299,75 kr
- måske ikke fordi jeg virkelig manglende den... men alligvel, tror den vil blive brugt ret meget!

Og nu skal jeg altså meget gerne holde det shoppe-stop.. Hmm


(Billeder fra Smartgirl)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kjolen er virkelig fin! Glæder mig til at se den på :)

Dedree sagde ...

So do I - skal nok poste billeder når tingene når frem (: