04 februar, 2009

Anti-rod

Jeg har tidligere omtalt mit rod alle vegne - især på mit værelse. Nu har jeg så fået gjort noget ved det, i hvert fald har jeg nu fundet på løsning der sørger for at jeg nu ikke længere har bøjler med skjorter og andet hængende alle steder.

På de fleste af bøjlerne hænger der for det første mere end 1 stykke tøj - gerne sådan en 2-3 stykker, alt efter hvordan og hvorledes jeg lige har kunne få på det proppet på bøjlerne på en forsvalig måde.


Så havde jeg lige 14 cm mellem væggen og mit skab, og så tænkte jeg: Do something about this mess! Så jeg satte min far ind i sagen, og fik ham til at købe et rør til mig og 4 beslag. Så benyttede jeg mig af hans armkræfter til at save det der rør i mindre stykker (jeg gav op selv - det var alt for hårdt til mine begrænsede muskler), fik fat i hans skrue-maskine til sådan nogen vinkler, og målte lidt op.

Bum, bum, bum - efter ti minutter hang mine bøjler nu et sted hvor der før var spildplads.

Vældig smart udtænkt, hvis jeg nu selv skal sige det - og måske noget der kan hjælpe jer andre, hvis I har rod? (:

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Ahh, I like. Smart thinking! Kender altfor godt det med at have tre ting på en bøjle, etc!

Dedree sagde ...

Tak (:
Og rart at høre fra en anden der har det på same måde, mange andre (min far, f.eks.) tror jeg er totalt sindssyg fordi jeg hænger så relativt mange ting på hver bøjle :b