03 februar, 2009

Besøgstæller og Lectio-lykke

Jeg har jo tidligere efterlyst læsere, og hele to har givet sig til kende. Men nu tænkte jeg at det kunne være sjovt at se hvor mange der klikker ind forbi bloggen, men måske ikke lige får lagt en kommentar. Så på baggrund af et link fra Mette har jeg nu fået sat en Livecounter ind på siden - så tak til Mette (:
Og forresten er det super nemt at lave den der besøgstæller - jeg vil vove at påstå at enhver der har en blog kan finde ud af det.

Og hvor jeg dog elsker at klikke ind forbi Lectio (mit (og andre) gymnasiers system, hvor vi kan se skema, lokaler, lektier osv) og se at 3 ud af 4 moduler i morgen pludselig er blevet aflyst! Hvorfor aner jeg ikke, men det får vi vel besked om på et tidspunkt.. eller, måske gøre vi ikke. Nå, men jeg skal kun der over fra 8-10, og det er jo lige til at overkomme - så jeg er glad! :D

Hvor er tirsdag dog bare en meget rarere dag end mandag!

Ingen kommentarer: