04 februar, 2009

De er ved at få øjnene op for os..

.. de danske modeblade. I denne måned er op til flere blogs omtalt i Costume, og sidste udgave af Cover omtalte også kort Anywho, som der forresten også er et interwiev med i Børsen.

Og det er måske ikke ligefrem mig de har fået øje på - jeg vil nu heller ikke betragte mig selv som modeblogger, nærmere en der blogger om lidt af hvert, men gerne om tøj. Desuden har min blog jo ikke ligefrem samme størelse som f.eks. Mode Med Mere (der er omtalt i Comstume, og forresten virkelig er et besøg eller flere værd).

Måske er modeblogging ikke længere et lige så "ukendt" fænomen efter denne måned, som jeg ellers har fornemmet at det har været..
Tillykke til dem der har været omtalt - og alle os andre kan jo håbe på, at der måske er nogen der finder vej til os, når de først er kommet ind i atmosfæren (;

Ingen kommentarer: