06 februar, 2009

Frisøren

Okay, nu har jeg i en del år haft en samme frisør. Og hun er vel egentlig fin nok, men der sker bare ikke så meget med mit hår - og synes virkelig at det ligner en disaster for øjeblikket. Nå, men jeg vil altså gerne have at der sker noget nyt, men har ikke de helt store penge at investere i frisør-besøg, så jeg har overvejet om jeg skulle prøve at agere hårmodel (eller prøvedukke som min mor ynder at kalde det), er bare også lidt bekymret for resultatet, men på den anden side, hvor meget værre end nu kan det så blive?

Så jeg ville spørge jer om I har prøvet at være hårmodeller, om I ved hvordan det fungerer og hvordan havde I det med resultatet? (:

3 kommentarer:

Mi Confesión sagde ...

hej:)

jeg vil bare sige det er super smart at tage på frisørskolen f.eks., det har jeg gjort, og det er billigt og rigtig godt. der går en lærer rundt og hjælper HELE tiden, og de er smadder dygtige og har alt det nye lækre til håret.

bare et råd jeg selv gør brug af:)

/ Mi Confesión

Dedree sagde ...

Hej (:

Hvilken super idé - tak for rådet! :D
Det skal jeg klart få udnersøgt (;

Dedree sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.