05 februar, 2009

Januar køb

Okay, nu har jeg jo allerede erklæret shoppe-stop. Her er nogen af grundende til det:

.. nemlig noget af det jeg har købt i løbet af Januar - og efter det + lidt andre køb (som jeg måske får taget mig sammen til også at tage billeder af på et tidspunkt), har min konto det meget skidt. Men dejlige ting er det nu (:
Skjorten og bæltet kan også ses i mit dagens outfit fra den 1/2, et af de tørklæder jeg har købt + pæren i en anden farve kan ses i det her outfit og den hvide tanktop kan ses her.
Bæltet (fra Pieces) og neglelakkerne er jeg desværre lidt skuffede over - men begge dele har også været rimelig billigt. 25 kroner pr neglelak (men det er også små beholdere) og 40 kroner for bæltet. Dexværre holder neglelakken på trods af to-tre lag sig kun pæn i ca et døgn, og bæltet inderste to huller ser efter sammenlagt ca 12-13 timers brug meget slidte ud. Men sådan er det jo - man får vel hvad man betaler for.

Hvad har I spenderet penge på i Januar måned?

Ingen kommentarer: