09 februar, 2009

Dagens outfit, 9/2

I dag er en ret kedelig dag - den står på oprydning, rengøring og hvis jeg føler jeg har overskuddet til det skal jeg også begynde på en af mine afleveringer til efter vinterferien.

Guld halskæde m sort motiv, Pilgrim - sort bluse, Costomized - grå/hvid stribede knickers, Culture - sorte tights, ukendt - diverse armbånd

Jeg havde egentlig opgivet knickersne og overvejet at sælge dem på Trendsales da jeg aldrig fik dem brugt, men så fik jeg idéen til denne her kombination. Meget enkel - og mangler efter min smag en smule farve, men kunne ikke lige finde noget i garderoben der kunne peppe det op.
Ved ikke helt om jeg synes det fungerer, men det er i hvert fald et forsøg på at få brugt mine ellers droppede knickers.

Synes I det fungerer - og hvad kunne gøre det federe? (:

2 kommentarer:

Julie J. sagde ...

Hej Dedree, jeg synes sgu det ser fedt ud, jeg bliver helt misundelig.

Dedree sagde ...

Hej Julie (:
Tak - både for de søde ord og for at du er blevet fast læser! (;